donderdag, maart 08, 2018

31 Days of Gel Printing

 Birgit Koopsen is hosting a 31 Days of Gel Printing challenge on Instagram.  I'm trying to participate whenever I can.  These were my prints for the texture theme.
Birgit Koopsen houdt de hele maand maart een gel printing uitdaging op Instagram, met elke dag een ander thema.  Ik probeer zo vaak als mogelijk mee te doen.  Voor het thema texture maakte ik deze prints.

 The texture plate I used here is a Birgit Koopsen design by Carabelle Studio.
De texture plate die ik hier gebruikte is een ontwerp van Birgit Koopsen voor Carabelle Studio.

 And here I pressed an embossing folder in the wet paint on my gel plate to add texture.
Hier werd een embossingfolder in de natte verf op mijn gel plate gedrukt om textuur te creëren.

 On day 5 the theme was crayon resist.
Crayon resist was het thema op dag  5.

Stamps from Darkroom Door, stencils from Carabelle Studio and Darkroom Door for the flower theme.
Voor het thema bloemen gebruikte is stempels van Darkroom Door, stencils van Darkroom Door en Carabelle Studio.

 Threads.  Here I used baker's twine and fringed hemp cord.
Voor het thema threads gebruikte ik bakkerskoord en uitgerafeld henneptouw.

 Silhouette on day 8.  I've used a cut out photo from a magazine.

Voor het thema silhouette op dag 8 gebruikte ik een uitgeknipte foto uit een blad.  

1 opmerking:

  1. These are so cool! I've been watching videos and enjoying the prompts. Thank you for the head's up about this series.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.