vrijdag, april 28, 2017

Hand Carved Triangle Stamp

 I was rummaging through my box of hand carved stamps, and found this simple unfinished triangle stamp (yellow print at the top of this photo).  Inspired by Julie Fei-Fan Balzer's class I decided to finish it.  Had to do some touching up to make the carved lines match.  And addes some extra carving.
In mijn opbergdoos met handgekerfde stempels vond ik deze simpele driehoekige stempel, die eigenlijk niet af was (de gele afdruk bovenaan).  Geïnspireerd door de lesjes van Julie Fei-Fan Balzer besloot ik om deze verder af te werken.  De gekerfde lijntjes kwamen niet overeen.  Toen dat aangepast was, kerfde ik nog een beetje verder.

 I'm a fan of the new Distress Oxide inks.  They work great with hand carved stamps too.
Ben echt gewonnen voor de Distress Oxide inkten.  Ook met handgekerfde stempels krijg je mooie afdrukken.


My hand carved stamps so far: CLICK
Mijn gekerfde stempels tot nu toe:  KLIK

4 opmerkingen:

  1. Niet te geloven dat je met zo'n klein stempeltje zo'n mooi patroon kan maken. Leuk in die verschillende kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat is weer een heel mooie stempel, en prachtige afdrukken met die oxide inkten ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. indrukwekkend aantal stempeltjes dat je al kerfde. Die bieden heel wat mogelijkheden, denk ik! Nog veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.