woensdag, september 28, 2016

10 Minutes Booklet

 I miss stamping & blogging daily.  Still a couple of weeks before are living room is finished...
But today I made this quick little booklet, out of an A4 sheet of inky paper.  
I used a lot of Darkroom Door stamps, and 10 minutes later I had this little project finished.

 Ik mis het dagelijks stempelen en bloggen.  Nog enkele weekjes, dan is onze woonkamer klaar.
Maar vandaag kon ik het niet laten om snel iets te maken.  Ik vond een A4 vel met inktvlekken.
Een boekje gevouwen, heel veel stempels van Darkroom Door gebruikt en 10 minuten later had ik dit boekje klaar.




See how to fold an A4 sheet into a booklet HERE
Hoe je een A4 vel in een boekje kan vouwen zie je HIER

7 opmerkingen:

  1. Wow dat ziet er tof uit. Supermooi stempelwerk! Ik zie dat je Fine Flower zich heel goed leent voor een mooi patroon. Dat moet ik onthouden :)
    Gevouwen uit 1 vel, dat is interessant!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In één woord: geweldig!!
    Succes met alle beslommeringen thuis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, prachtig gedaan, zo'n mooi boekje uit 1 vel, super ! Nog even doorbijten en dan heb je weer een mooie woonkamer ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof boekje; mooie combinatie van kleuren en stempels !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi resultaat! Leuk idee dat het uit één A4 kan. Ga ik zeker ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi boekje , je zou niet zeggen dat je dit op 10 minuten hebt gedaan!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi vrolijk boekje Godelieve!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.